Pagina's

maandag 3 juni 2013

Maandag....Tijd voor een Candy!!!!

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer maandag en weer tijd voor een Candy. Deze week mogen we 4 mensen blij maken van JoyCrafts met voor ieder zo'n mooi stempel.





Wat moeten jullie doen om deze Candy te winnen?

~ wordt volger van dit blog ~
~ als je dat al bent, zet dan je naam hieronder bij MR. Linky ~
Plaats de Candy op je eigen blog ~

Wij wensen jullie natuurlijk weer veel succes.

De Candy loopt tot maandag 3 juni 2013 - 12.00 uur.

Hartelijke groeten van de meiden van het team van JoyCrafts


Hier een voorbeeld met boekenleggers gemaakt door Diny Sprakel, die ze gemaakt heeft voor 

55 opmerkingen:

  1. These are really beautiful stamps. Thank you so much for the chance to win one xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zo'n mooie stempels, daar wil ik me heel graag voor inschrijven om een kansje te wagen.
    Bedankt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zaterdag de madeliefjes aangeschaft, rest was al uitverkocht. Zijn ook prachtige stempels

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tolle Stempel,mal etwas ganz anderes.Gefallen mir alle sehr.

    LG Tinchen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had ze al gezien bij Noor!
    Heel gaaf deze stempels..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Wat geweldig weer, ik doe graag mee,

    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige stempels, ik waag weer graag een gokje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn prachtige stempels. Ik doe niet mee voor mezelf maar voor mijn moeder die geen blog heeft. Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stempels, daar wil ik graag aan meedoen! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heej mijn berichtje van zojuist lijkt niet te zijn geplaatst. Vast weer een blogger-wordpress iets.

    Candy is toegevoegd! Mooie stempels, dank je voor de mogelijkheid om mee te doen.

    Ik heb wel nog een vraag: Maakt het nog uit hoe je volgt, via blogger, e-mail of rss feed?

    Blogger heb ik namelijk niet, en ik geef de voorkeur aan rss feeds, dat leest fijner in mijn vaste mailprogramma dan mijn hotmail.(Momenteel volg ik jullie via e-mail met een hotmail adres, en via rss feed in mijn mailprogramma, want dat leest fijner en zie ik vaker).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wowwwwwwwww wat een gave stempels en candy.
    dank je wel voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. bjoeties van stempels! prachtig ik doe mee

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige tags! dank voor het opnieuw uitschrijven van een candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn zo leuk, ik ga maar een gokje wagen en zet de candy op mijn blog.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie stempels, mss heb ik wel geluk...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So schöne Stempel. Danke für dieses tolle Candy.
    Liebe Grüße, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie boekenleggers zijn er gemaakt met die geweldig mooie stempels. Ik doe mee.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Très beaux tampons.merci de me donner une chance.!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very stunning stamps! IO love the flower motivs!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een geweldige stempels, dank je wel voor deze kans!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig, wat een prachtige stempels zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAUW!!! Die zijn PRACHTIG! Perfect voor mijn silhouet-kaarten die ik vaak maak!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gave candy ik ga weer en kansje wagen

    groetjes leni

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So schöne Stempel,danke für das Candy,
    liebe Grüße Ulrike

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, wat een mooie stempels! Ik doe mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat prachtige stempels. Geweldig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lovely candy. Thank for the chance. hugs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooooooooh, deze zijn zo mooi. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. WAT EEN MOOIE STEMPELS, DE LINK MET FOTO STAAT OP MIJN BLOG, NU MAAR HOPEN OP EEN BEETJE GELUK..

    LIEFS BLANKINA

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Tolle Stempel, da drücke ich mir die Daumen.
    L.G.KarinNettchen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende stempels, ik doe weer mee, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige stempels, ik wil graag een gokje wagen!!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie bloemenstempels,het houdt niet op met al dat moois,ik waag een kansje,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lovely stamps and the tags you have made are really beautiful. Thanks for the chance

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ze zijn echt gaafff wie wil die nu niet winnen

    ik ga een gokje wagen

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Die Stempel sind einfach toll. Die werde ich mir auf jeden Fall kaufen. Am liebsten würd ich sie direkt ausprobieren.
    Vielen Dank für die Möglichkeit, einen zu gewinnen.
    LG
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lovely candy. Thank for the chance. Hugs,Urška

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie stempels zijn dat. Ik wil ook een kansje wagen.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige stempels. Wat een mooie kaartjes kun je daar mee maken.
    Ik waag weer een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Waauw, deze stempels zijn stuk voor stuk pareltjes, bedankt voor deze kans om er één te winnen.xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen
  41. These are gorgeous stamps. Thank you for the chance to win.
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een super mooie stempels!
    ik doe graag mee
    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Belíssimos marcadores.
    Obrigada pela oportunidade de participar.
    Beijo, fique com Deus.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wow, sind das schöne Stempel. Vielen Dank für die Möglichkeit einen zu gewinnen.
    Liebe Grüße
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zo'n mooie stempels, daar wil ik er wel ééntje van.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. deze stempels zie ik steeds voorbij komen en ik vind ze super ! wel heb ik stiekem een kleine voorkeur !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  47. These are so beautiful stamps. Thank you so much for the chance to win one
    LG
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat een super gave stempels,
    daar wil ik graag een kansje voor wagen
    heb het al op m'n blog vermeld

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik vind het prachtige stempels, ik doe graag mee met de candy

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ik vind het supper mooie stempels. groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een prachtige stempels... Daar kan ik best wat moois mee doen... De candy staat op mijn blog....dus..ik wil wel een kansje wagen! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Beautiful stamps, bedankt for a chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik vind de stempels prachtig, daar wil ik best wel eens me werken. Ik wordt graag volger, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen