Pagina's

dinsdag 28 maart 2017

Vlinders


Wat een mooie nieuwe stansen zijn er toch weer uitgekomen . Je krijgt spontaan inspiratie als je al dat moois bij elkaar ziet. Toen ik die nieuwe vlinderrand zag en die mooie grote vlinder wist ik gelijk al wat ik er mee ging doen. Dit keer is het een speels kaartje geworden. Eentje zonder plaatje of ingekleurde afbeelding, wat jullie van mij gewend zijn.


Ik heb een dubbele kaart van 15 bij 15 cm genomen met de vouw aan de linkerkant. Het designpapier komt uit de set ‘Life is a Journey’ . De maat hiervan is 14,5 bij 14,5 cm. Ik heb in het begin alleen de linkerkant van het designpapier vastgeplakt.  Daarna  heb ik een ronde stans genomen van  9,5 cm en  heb ik deze  gestanst door de beide lagen.

Vervolgens heb ik de grote vlinder drie maal uitgestanst en deze met inkt bewerkt en door midden gevouwen . Ik heb een elastisch nylon draadje genomen en daar de vlinder om geplakt. Het nylondraadje met vlinder heb ik iets uitgerekt tussen de cardstock en het designpapier geplakt  Pas daarna  heb ik het helemaal op elkaar geplakt.



Daarna heb ik met Mery’s  Flowers heart en de roll up roses bloemen gemaakt.  Achter de bloemen zit het takje uit One of a kind - Spring

De stans met het  alfabet  is ook zo’n favoriet van mij. Je kunt daar allerlei teksten mee maken . Hier heb ik het woord ‘Proficiat’ gebruikt. Kan je de kaart eigenlijk voor elke gelegenheid gebruiken. Nog het vogelhuisje uit de nieuwe serie van april gebruikt achter de bloemen en het grappige vogeltje dat wegvliegt komt van de set  ‘one of a Kind’ – Spring. 
Hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven. Ik wens jullie verder een fijne dag ....

6002/0322 Vlindertjes horende bij de vlinderdoily
6002/0472 roll up roses
6002/0503 One of A Kind – spring – takje
6002/0597 Flowers Heart
6002/0647 Alphabet
6002/0692 Butterflies
6002/0696 Butterflies Border
6002/6207 Birdhouse
6002/0700 One of a kind - Spring – vogeltje
6011/0519 Papierset – Life is a Journey

1 opmerking: